2011. január 17., hétfő

Üdv Mindenkinek!

Sziasztok!


Először is: köszönöm, hogy itt vagytok:)

Remélem felkeltette az érdeklődéseteket a rövid kis ismertető.
Kérlek Titeket szavazzatok, és ha érdemesnek találtok rá, nyomjátok meg a "rendszeres követés" gombot. Számomra ez nagyon fontos, ebből fogom tudni, hogy jó-e, amit elkezdtem.
Ha úgy gondoljátok, szóljatok ismerőseiteknek, akikről úgy gondoljátok, érdekelheti őket a történetem, vagy esetleg tegyétek ki saját oldalotokon. Természetesen én is kiteszek bárkit, aki kéri!

Ezúton szeretném kifejezni köszönetem Freeb-nek, aki elvállalta a "könyvem" bétázását, és emellett sok tanáccsal is ellát. Nélküle még nem fogtam volna bele.
Valamint köszönöm - így ismeretlenül is - Spirit Blissnek, mert az ő sikerét látva kezdtem elhinni, hogy nekem is sikerülhet.
És köszönöm Nektek, akik olvassátok és véleményezitek a történeteimet, nélkületek nem lennék sehol:)

Megjegyzéseket, észrevételeket szívesen fogadok!

Lylia

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A történet elgondolása jó, de Spirit Bliss könyve hasonló ehhez a történethez! Csak ott egy híres fiú próbál megküzdeni a hírességek életével! Szóval szerintem ezt a témát már felesleges lenne újra megírni, persze tudom, hogy rengeteg vámpíros könyv van és mindegyik más-más! Nem tudom, hogy mennyire lenne népszerű! Ezt nem bántásként mondom, mert a történeteidet nagyon szeretem és szerintem ezt a történetet is maximális meg fogod tudni írni, csak nekem rögtön Spirit új könyve jutott eszembe a kis leírás alapján, csak ott a fiú a híresség! Ha olvastad a könyvet, akkor megérted, hogy mire gonolok!
    Ettől függetlenül sok sikert!
    Remélem még hallhatok felőled, sőt egyszer majd a kezembe vehetem a könyvedet!
    Sok sikert mégegyszer!
    Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Szia Kriszta!

    Spirit könyvét sajnos még nem volt időm végigolvasni, csak belekezdtem, úgyhogy nem tudom mennyiben lenne hasonló. Talán csak annyiban, hogy sztárokról szól, bár nem tudom. A leírását természetesen olvastam, nekem teljesen más dolgok jutnak róla eszembe, mint az a történet, amit én írok. Volt több ötletem is, amiről úgy gondoltam belekezdek "könyv" formában, de Freebbel végül e mellett döntöttünk, ezért lett ez.
    Annak nagyon örülök, hogy szereted az írásaimat, és remélem ezzel sem lesz másként. Ahogyan azt is remélem, hogy ha majd olvasod a további részleteket, úgy találod majd, hogy mégsem annyira hasonló:)
    Köszönöm! Szükségem is lesz rá azt hiszem:)
    Azt pedig én is nagyon remélem:))

    Lylia

    VálaszTörlés