2012. június 11., hétfő

Lo siento, lo siento mucho


Szeretem, amikor nagyjából egybefüggő, értelmes dolgokat álmodom, nem csak összevissza zagyvaságokat. Ma is sikerült egy olyat álmodni, aminek van egy kis története, és kijött belőlem, le kellett írnom :)
Íme:


Lo siento, lo siento mucho

Ott állok vele szemben. Tudom, hogy ki ő, de még sosem beszéltünk, még sosem találkoztunk. Arcán legördül egy könnycsepp, én ösztönösen lépek közelebb hozzá, hogy letöröljem. Ő elhúzódik, mondván, hogy ideges, nem akar mással foglalkozni.
– Sajnálom, nagyon sajnálom – mondom halkan.
Erre rám néz, úgy igazán rám. Nyílik az ajtó, őt hívják, menni kell. Megkérdezi, vele tartok-e, én pedig gondolkodás nélkül igent mondok. Kilépünk a folyósóra, átkarolja a vállam, én az ő derekára teszem a kezem. Némán sétálunk, érzem a belőle áradó vonzást. Akár a világ végére is követném, ha azt kérné.
Szobákon megyünk keresztül, segít fellépni egy magas lépcsőn, aztán megérkezünk. Hozzá. Ő azonnal a fürdőbe megy, én nem találom a helyem. Kissé zavarban a szoba felé indulok. A küszöbön egy papucs, női papucs. Az ágyon fekvőnek csak a lábát látom, és a rosszalló hangot, amit felbukkanásom okoz. Kérdés nélkül tudom, őhozzá tartozik. Visszalépek a fürdő ajtajába, és a szoba felé mutatok. Ő egy pillanatra értetlenül néz, aztán már tudja, mire célzok. Odajön hozzám.
– Sajnálom, nagyon sajnálom – mondja halkan.
A vállára hajtom a fejem, és egy pillanatig élvezem az ölelését. Megpuszilja a vállam. Tudom, hogy mennem kell. Ellépek tőle, és kifelé indulok. Szó nélkül lépek ki az ajtón, de nem vagyok szomorú. Vágyakozó, megbánó pillantása életem végéig elkísér.



Remélem, érthető lett, legalább valamelyest :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése