2017. december 17., vasárnap

Könyvbemutatós élmények

Szombaton sor került életem első könyvbemutatójára. Igaz, a Ne mondd, hogy szeretsz már az ötödik könyvem, mégis úgy alakult, hogy csak most tapasztalhattam meg, milyen is egy bemutató. Nagyon izgultam, de nagyon is vártam az eseményt.




Nem sűrűn beszélek sok ember előtt, így az volt az egyetlen, amitől igazán tartottam, hogy nem fogok tudni értelmes mondatokat összerakni. Írásban tökéletesen megy természetesen, de szóban azért más. Mindenki nyugtatott, hogy fog menni, és igazuk is lett.




Nagyon élveztem a beszélgetést, Róbert Kati irtó jó kérdéseket tett fel, öröm volt válaszolni rájuk. Külön tetszett, hogy írótársammal, Ashley Carrigannel nagyjából párhuzamban tudtunk beszélni a könyveinkről. A reakciókból és visszajelzésekből úgy tűnt, a hallgatóságnak is elnyerte a tetszését a dolog. Leírhatatlan érzés volt látni nem csak az ismerős arcokra kiülő mosolyt, hanem az ismeretlenek kedves mosolyait is.




Ami külön öröm volt: a bemutató utáni tombolán a jelenlévő legfiatalabb – és legcukibb – olvasó nyerte meg a könyvemet :)



A bemutató utáni dedikáláson találkoztam nagyon régi ismerősökkel, aztán olyanokkal is, akikkel online már többször is beszéltünk, mégsem találkoztunk még soha. Az ölelések, a dicsérő szavak és az izgatott mosolyok hihetetlenül feltöltöttek, még most is csak vigyorgok, ha felidézem a tegnap délutánt.


Alig várom a következőt! Remélem, ti is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése